­

La inchiderea punctului de lucru trebuiesc efectuate:

  •  Extragerea memoriei fiscale din aparat se efectueaza numai de catre un tehnician de service autorizat pentru aparatul respectiv, in prezenta unui inspector specializat.
  • Memoria fiscala va fi arhivata timp de 10 ani de catre utilizator
  • Anularea numarului de ordine alocat de Directia Generala a Finantelor Publice .

ACTE NECESARE PENTRU EXTRAGEREA MEMORIEI FISCALE:

  • Cartea de Interventii (contine toate inregistrarile efectuate de tehnicianul de service pe toata durata de functionare, precum si toate datele de indentificare ale casei de marcat si datele utilizatorului) si Registrul Special al casei de marcat. Daca acestea  nu exista trebuie neaparat efectuata reconstituirea lor.
  • Certificatul de înmatriculare al firmei - copie;
  • Certificat constatator al punctului de lucru - copie;
  • Certificat de inregistrare in scopuri TVA (CIF) - copie (daca este cazul);
  • Cerere de extragere catre Administratia Financiara (se completeaza la administraţia de care apartine punctul de lucru): original + copieDescarca
  • Proces verbal de extragere memorie: original +3 copii; Descarca
  • Stampila societatii;
  • CI al administratorului / unui reprezentant al societatii;
  • Cerere anulare numar de ordine: original + copie;
  • Dovada inchiderii punctului de lucru.

Nota! Casa de marcat trebuie sa fie functionala si sa aiba in interior rola de hartie.


­