­

Conform Normelor Metodologice de aplicare a OUG 28/1999, Art.107: “(4)Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a încheia contracte de service pentru perioada de postgaranţie echivalează cu renunţarea voluntară la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal şi adoptarea deciziei de a achiziţiona un alt tip de aparat"

Contract service Anual - 150 lei - valabil pentru municipiul Ploiesti si Prahova;       

  • gratuit - manopera;
  • gratuit - constatare defectiune;
  • gratuit - introducere de articole ulterior fiscalizarii;
  • discount de 25 % pentru consumabilele si piesele de schimb achizitionate;
  • gratuit - revizia anuala la case de marcat;
  • gratuit - reprogramare case de marcat (schimbare cote TVA, schimbare ora de vara, de iarna, etc,);
  • gratuit - extragerea de informatii din memoria casei de marcat (Z-uri pierdute, rapoarte lunare, etc);
  • gratuit - extragerea memoriei fiscale (cand firma se inchide, cand se vinde pe o alta firma, cand se schimba punctul de lucru, etc);
  • asistenta telefonica;

Contract de service CU deplasare lunara - 24 lei valabil pentru municipiul Ploiesti si 27/30 lei valabil pentru Prahova;

  • o deplasare lunara la sediul clientilor pentru executarea service lunar, extragerea raportului lunar, introducerea de articole, furnizare de consumabile;
  • GARANTIE NELIMITATA
  • un numar nelimitat de deplasari la sediul clientilor pentru remedierea defectiunilor tehnice aparute la casa de marcat;
  • gratuit - manopera;
  • gratuit - constatare defectiuni;
  • gratuit - introducere de articole ulterior fiscalizarii;
  • discount de 25 % pentru consumabilele si piesele de schimb achizitionate;
  • gratuit - revizia anuala la case de marcat;
  • gratuit - reprogramare case de marcat (schimbare cote TVA, schimbare ora de vara, de iarna, etc,);
  • gratuit - extragerea de informatii din memoria casei de marcat (Z-uri pierdute, rapoarte lunare, etc);
  • gratuit - reinstruirea utilizatorilor; 
  • gratuit - extragerea memoriei fiscale (cand firma se inchide, cand se vinde pe o alta firma, cand se schimba punctul de lucru, etc);
  • asistenta telefonica;

 

Comanda Contract Service
  1. Nume Reprezentant firma(*)
    Completati numele Reprezentantului!
  2. Nume Firma(*)
    Completati numele firmei!
  3. CUI Firma(*)
    Completati Codul Unic de Inregistrare!
  4. Adresa utilizare casa marcat(*)
    Completati judetul!
  5. Email(*)
    Completati corect!
  6. Numar Telefon(*)
    Completati numarul de telefon!
  7. Tip contract(*)
    Invalid Input
  8. Model Casa Marcat(*)
    Completati codul de client!
  9. Cod siguranta(*)
    Cod siguranta
    Introduceti codul corect!


­